Bloggen?

Hej bloggen idag blir det inte nån Dagens låt. Jag ska på kören kl 7 med kudden(= Imorgon är det majbrasa vi cyklade idag som ni vet vi cyklade till karftverket. När jag skulle åka hem kom en kille och sa nathalie jag har chips han retar mig hela tiden så le på det. Ska på fotbollsträning på tisdag ska skippa ridskolan jag hatar och rida men älskar hästen Chardonney. Ska lägga in Dagens outfit imorgon har inte smink på mig. Det var länge jag gjorde ett sminktips och videoinlägg men jag kommer göra det fler gånger så klart som ni redan vet har jag en lille bror och att jag vill att ni ska komentera så bra ni vill alla som är inne alltså ska se på en film ikl tips en läskig och äta popcorn för vi är lediga imorgon som ni vet.O_o<3

Vet inte vad jag ska säga jag är inne på msn bdb och bloggen och andra bloggar ska skriva vilka dom Dagens bloggar är kommer bli ganska många är snäll och titta på alla och så klart måste ni titta på thestupidgirls.blogg.seO_o<3

BLOGGAR?

Thestupidgirls.blogg.se

Fokis.se

Kissies.se

Emmalisa.blogg.se

Fridalinner.blogg.se

Mittemotpreem.blogg.se

Vickehallon.blogg.se

Storyeveryday.blogg.se

Kuddarnabus.blogg.se

Ammt.blogg.se

Shettisbus.blogg.se

Idreammyselfaway.blogg.se

FeliciaBergsteN.blogg.se

Tjejernabus.blogg.se

Och några fler kan säga en till men inte alla den sista elr inte sista är<3

Shenie.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0