Bloggen(=

  • Hej bloggen idag är det majbrasa det ska bli roligt som ni redan vet skajag äta grillat elr hela familjen utom brorasan ska äta hos morsans och farsnans vänner ska bli ganska roligt vet inte vad jag ska göra där men jag ska gå till majbrasan där är jag med mina vänner ska inte sjunga på kören där ikl vill inte det känns tråkigt.
  • Jag ska köpa ett par converse dom är vit alltså äkta dom är så snygg dom ser ut som kissies hon äe så cool tkr jag iaf jag vill att ni ska ha det bra ikl jag ska lägga in mitt sista videoinlägg imorn så passa på att vara inne då på min blogg.
  • Jag tror jag ska göra om ni design ni kan ge mej tips vilka elr om jag ska ha kvar den jag har nu men jag vill att ni komenterar.Där jag tar design är en sida som heter Designadmakeup.se hon ha snygga. Och snyggareblogg.se jag tittar inte på så många bloggar idag förutom emmalisa.blogg.se hon är en jätte snäll kompis till mig men hon är vuxen och snäll hennes hundra heter moses och silas.
  • Jag tänker inte lägga in Dagens låt idag för jag vill inte,pappa kommer hem vid två tre tiden tror jag gå in på sweetiebumblebee.blogg.se tror jag den heter det är en tjej som heter linn tror jag.
Kyss o Smek(=

LOVE YOU AND YOU(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0