Bloggen?

Hej bloggen idag ska jag inte lägga in någon Dagens låt jag är typ sjuk mår illa men har inte feber ska till skolan imorn ska cykla långgt sa tränaren vet inte vart har historia imorn skit tråkigt jag ska försöka skriva på bloggen varje dag vad jag gör nu är att är inne på bdb jag heter onemooretime på bdb asså och msn och bloggen och ganska många bloggar. Har varit ute på gården har inte gjort så mkt ute för jag fick hosta på en gång så jag gick inte på tisdag är det fotbollsträning igen den här gången ska jag åka jag ska skippa ridskolan på måndag igen hatar att rida men jag älskar en häst som heter chardonney. Den sötaste hästen i stallet sen kommer pierott,Doris,fido,finell ocg flamman. Vi har ledigt på fredag skit roligt jag tror farsan kommer hem från jobbet men jag tror inte det faktiskt han måste ju jobba där han är i norge snöar det och är 3 minus grader kalt och farsna har barar shorts.

Jag ska skriva mer imorn och då blir det Dagens låt vet inte vem men det blir nån bra jag ska skriva dagens bloggar.

Shettisbus.blogg.se

Emmalisa.blogg.se

Kuddarnabus.blogg.se

Ammt.blogg.se

Shenie.blogg.se

Tjejernabus.blogg.se

Fridalinner.blogg.se

Mittemotpreem.blogg.se

Jessicajonsson.bloggagratis.se

Fokis.se

Kissies.se

PS och thestupidgirls.blogg.se så klart komentera alla som vill och kan snälla:)<3/ 28/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0