Bloggen:)<3

Hej bloggen jag har inte varit inne på länge för jag har inte haft tid jag ska lägga in video inlägg och sminktips nu sitter jag och lyssnar på eeine meeine med justin bieber och sean kingston den är jätte bra gå in på youtube på den låten idag ska jag lägga in den låten som Dagens låt. Jag ska på skolan imorn,imorn är det fredag jag cyklade med skolan idag 1 mil och 4 km på idrotten var skit tråkigt som vanligt. Jag har inte nåt smink på mig idag för jag vill inte ha på mig för jag tappar ögonfransar alltså en bit det är ett tips äntligen är det vår snön har åkt bort jag saknar alla i TH jag ska dit till sommaren 7 veckor kvar tror jag. När jag åker slipper jag den här tråkiga byn jag får träffa IZABELLE JIPPI:).

Kyss o Smek/s6301119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0