Bloggen:)<3

Hej bloggen nu är jag hemmaXD Min moster hennes man och min kusin Eric är här och fikar med oss
och så klrt tittar dom på Kian:) Jag skippade ridskolan idag vi skulle ju få besök jag kanske ska på fotbollsträning imorn om mamma kan skjutsa hon ska på ett möte.Så jag tror att jag inte kan åka men nästa tisdag ska vi åka jag har inte gjort färdigt matten på skolan  jag hatar Gina min fröken! Jag ska lägga in en Dagens låt jag vet inte vilken det blir.Vi har börjat spela fotboll på rasterna nu ganska roligt jag har 145 låtar på mobilen nu:()

Imorgon ska jag lägga in ett video inlägg tror jag när jag kommer hem<3 Som ni vet vill jag att ni ska komentera det var dans i fredags på folkets hus jag dansade inget men det var ganska roligt nästa helg elr näst nästa helg då kanske ska kudden sova över men då gör vi säkert ett video inläggXD

Klockan är fem har typ inget att göra utom att sitta inne på bdb msn och bloggen och så klart bloggar typ fokis.se,kissies.se,shettisbus.blogg.se,kuddarnabus.blogg.se och emmalisa.blogg.se och komenterar mest på alla typ ska gå ut och trixa med fotbollen jag skriver ganska mkt idag för jag har inte skrivit på skit längeXD.

Kyss o Smek/  26/4 good bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0