cha cha bloggen

ChaCha Nu är jag hemma har fått en ny liten figur eller hjärta söt va Som sakt Ralle ska på dunder ikväll så mamma ska skjusa honom och två andra killar dit med Ralle och Kian ska följa med så jag kan inte följa med men mamma ska bara skjusa dit dom hon ska in stanna Jag kan inte följa med för att det finns ingen plats Jag har packat grejorna till vänersborg imorrn kommer bilderna på stutsmattan eller när jag kanske är i vänersborg men skit i det ;) Jag ska kanske ta jordgubbar sen om jag få för mamma ska osså ta kort på dom om ni vill veta som kommer kanske imorrn det komer juh skit många bilder in på bloggen när jag är i vänersborg på överby och badet och mina kusiner och allt mamma jag och ralle har bråkat så va *** mamma är sur:( Förrästen jag älskar hello kitty NattisHello Kitty hihi Jag ska nog sluta nu ses kanske imorrn älskar er hoppas ni kommenterar




Byeeezzzzz

Kommentarer
Postat av: Moster Helena

vi längtar tills ni kommer hit! det finns en tjej här oxå som gillar hello kitty!...Lydia :)Kram!!

2010-07-08 @ 20:46:30
Postat av: nattis

Förstog nästa det jag längtar så mkt tills jag kommer Lydia och Leia kommer någ bli glad osså för jag har lite med mej som dom ska få förstår du

2010-07-08 @ 20:51:45
Postat av: vicki

obs: mamma e inte sur

2010-07-08 @ 22:21:42
Postat av: Farmor

Mamma e visst sur ha ha ha... men oftas glad ! Kul med studsmatta men jag skulle nog vilja se ett när runt om den så du/ni inte trillar av den och gör illa er. Kram !

2010-07-11 @ 13:32:10
Postat av: Anonym

Jag älkar det här hihi speciellt din blogg <3

2010-07-14 @ 16:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0