cha cha bloggen

ChaCha Nu har jag varit i hoting med pappa och åkt transamen hem var ganska roligt pappa har juh kommit hem jag ska till mormor och mofar snart imorrn åker vi klockan fem sa pappa jag tror att det är sant ialf Jag ska hoppa stutsmatta innan dom kommer jag har femhundra kr och 199 kronor på telefonen Jag kanske får pengar av mormor och morfar osså jag hoppas det ialf Jag ska snart iväg så jag tänkte bara säga hejdå till bloggen tills imorrn på dan eller nåt jag vet inte alls;) Gråt jag kommer att sakna er skit mkt men hoppas ni tycker om min blogg och kommenterar ;)




Byeeeezzzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså din blogg är den bästa

2010-07-14 @ 14:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0