cha cha bloggen

ChaCha Nu är jag i vänersborg det är juh kväll lydia ligger och skriker hon vill inte sova vi ska till stranden imorrn det ska vara 29 grader varmt imorn så vi ska till stranden det har blivit bad idag jag har tagit kort det kanske kommer imorrn eller jag venne Jag tycker det är skit roligt här jag har bara varit inne på kissies blogg jag vill inte gå in på alla på den här datorn Och jag årkar inte derekt det är skit varmt här så jag sitter vid fläkten med doms dator jag gör hjärtan på bloggen för att ha en fin blogg och att jag har ett riktigt hjärta och ett riktigt liv jag har juh 179 kr på min tele jag kanske redan har skrivit det och jag har osså 510 kr till överby skit roligt det ska bli Mormor och Christian ser på sport när dom springer löpning tror jag eller jag venne men nu ska jag nog sluta vi ses väl imorrn hoppas jag



Byeeeezzz

Kommentarer
Postat av: vicki

vad bra att du har det kul i vbg, bada lite åt mig oxå.

2010-07-11 @ 21:37:58
Postat av: nattis

JA : dej ska jag göra hihihihihih <3

2010-07-11 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0