cha cha bloggen

ChaCha;) Nu har vi ätit melis mormor och morfar sitter i soffan Lydia och Leia leker och jag sitter vid datorn och är inne på min bästa blogg sitter inne på spotify och lyssnar det är en skit bra sida tycker jah , jah ska logga in på facebook;) osså nu kommer lydia hon tittar omkring och sen springer hon till rummet och leker igen;) Och nu sitter jah inne på facebook jag tog bort bdb det är en skit sida tycker jag ialf;) Har varit inne på mina vardagsbloggar jag har inte kuddarnabus längre tyckr inte det är värt det;) Jag ska inte göra så mkt idag ska shoppa imorrn så jag kommer ta kort och då får ni se när jag kommer hem jag ska inte shoppa  mkt kläder men jag ska gå in på BIKBOK det är en bra affär jag ska köpa ett par solglasögon och löshår smink jah kläder och ett par skor men jag tänkte köpa dc skor men jag vet inte än för dom kostar 900 spänn;) Men om jag får 400 kr av mormor ska jah bara köpa dom men om inte ska jag köpa ett par vanliga skor som inte är så dyr som dc skorna då;)


Byeeeezzzzzz;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt:)

2010-07-14 @ 16:23:57
Postat av: Liza

Alltså du är bäst och jag hatar kuddarnabus

2010-07-14 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0