cha cha bloggen

ChaCha;) Nu sitter jag vid datorn och är inne på spotify och facebook;) Jag sitter och chattar med farmor på facebook;) Nu springer Lydia o Leia skit snabbt alltså dom kommer ramla snart det är så himla drygt ;) Dom skriker skit högt imorrn ska jag inte köpa dc skor jag ska köpa skor alltså vanliga löshår halsband ringar kläder från bikbok alltså ganska lite solglasögon lösnaglar lösnagellim;) Och lite smink kanske har inte bestämt mej än och lögonfransar skit mkt av det;) Jag vill så gärna att mamma och farmor ska kommentera saknar dom så mkt och pappa och alla mina läsare;)






Byeeezzzzzz;)

Kommentarer
Postat av: vicki

tycker att du har köpt skit snygga saker på torp och överby, o de e säkert snyggare i verkligheten.

2010-07-16 @ 00:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0