cha cha bloggen

ChaCha;) Nu sitter jag vid datorn jag är hemma hos helena själv för att dom är hos tandläkaren med leia lydia och mormor följde osså med;) Jag har sminkat mej för shoppingturen;) Det är bara conver stick puder och mascar å guldig glittrig ögonskugga;) Jag har fixat mitt hår osså jag ska shoppa för 810 spänn idag det första jag ska gå in på är bikbok och köpa kläder och sälglasögon för 79% det kommer bli skit roligt idag jag ska inte köpa ett par dc  jag ska köpa vanliga skor dc kostar 900 det är för dyrt dom som får allt dom vill ha och om dom tjatar då är dom bortskämd;) Igår kväll blev mormor biten av en geting på läppen den vart skit svullen det såg ut som om hon hade selikon i en läpp;)




Byeeeeeeezzzzzzzzz;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle gärna sett mormor me silikon i läppen men de va ju tur att allt gick bra me henne iallafall.

2010-07-16 @ 00:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0