cha cha bloggen

ChaCha;) Jag har nyss duschat vi vann på knatten 12-1 vi har vunnit allt;) Har blivit fel på smileisarna igen imorrn kommer bilderna från knatten imorrn kanske så ska mamma kompis ida grilla med oss och sina tre ungar och sin kille ska inte bli så roligt;) min kompis Maja spyde på pausen och hela matchen sen:( Imornr kommer juh det vanliga imorrn ska jag ut ocg springa och det lovar jag, jag ska ut och springa när mamma går ut med barnvagnen men det är inte säkert för jag har skit ont i benet så vi får se;) Pappa kommer hem imorrn jag ska fråga om vi kan köpa en stuts matta han sa att det blev ett kanske;) Jag ska osså fråga om jag får ett REFIL kort av han hoppas det;)


Byeeeeeezzzzzzzz;)

Kommentarer
Postat av: Farmor

12-1 ?! Jättegrattis till segern som verkligen var en utklassning i sig ! Fast det visste jag ju redan att ni skulle vinna =D Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Är jättetrött. Sedan tycker jag att du ska vila lite på förmiddagen och sedan ta ett löppass på eftermiddagen istället. En viktig sak efter match är att strecha sina muskler så kanske du inte har så ont efteråt. Puss o Grattis "Gullplutta" så länge !

2010-07-02 @ 08:12:00
Postat av: vicki

ni var kanon duktiga på knatten synd att du inte fick sätta friläget, men det kommer nya chanser.

2010-07-03 @ 23:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0