cha cha bloggen

ChaCha:D Nu har jg nys kommit hem från överby vi åkte dit idag jag sitter nu inne på facebook och spotify:D Jag pratar  med farmor på facebook vi ska snart äta det regnar här tråkigt jag har varit inne på mina vardagsbloggar jag köpte ara kläder på hm idag jag köpte en byxdress åt kian och ett linne till mej ni ska juh få se den vecka 30 kommer belle min bästis och mitt liv:D Jag har 88 kr kvar som jag ska spara:D Till bellekommer jag saknar henne jag hör på Natrully med Selena Gomez det är faktiskt skit bra:D





Byeeeezzzzzzz:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag längtar tills du kommer hem nu, o de ska bli jätte kul när belle kommer tycker ja me.

2010-07-16 @ 00:26:14
Postat av: vicki

jag vill också shoppa på överby o torp,, de e mycket bättre än birsta i sundsvall tycker jag. eller hur?

2010-07-16 @ 00:31:42
Postat av: Farmor

Håller med mamma där =D Bättre än Birsta i Sundsvall, kan jag tänka. Vill oxå storhandla på sådana köpcentrum !! Puss på dig, farmors piga <3

2010-07-16 @ 18:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0