cha cha bloggen

ChaCha;) Nu är jag hemma i rossön det är inte så roligt men nu har jag iafl shoppat mamma är på ica ralle och pappa och kian är hemma papppa ska åka iväg och jobba han kommer hem på fredag kian ligger och sover ralle pratar i telefonen;) Jag ska ut och åka transamen med mamma sen ska bli skit roligt jag mamma kian och pappa åkte till backe igår och tog en korv;) Jag ska kanske gå ner och bada idag var nere igår *** vad det var varmt har varit inne på mina vardagsbloggar;) När christian kommer upp ska jag fråga om han kan installera spotify på min dator;) Jag ska inte gör så mkt jag ska ajuh lägga in bilderna men det gör jag när belle kommer så jag kan lägga in bilderna på oss osså;) Jag kommer kanske inte skriva så mkt då eftersom jag ska juh vara med henne jätte mkt jag och mamma å kian ska till ö-sund till veckan för att handla tills dom kommer dom kommer pålördag som kommer ;) Men jag vet inte vilken tid;)




Byeeeeeeezzzzzzzz;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0