cha cha bloggen

ChaCha Nu är jag vaken klockan är 14:16 jag ska till farmor på draget idag vi ska äta grillat innan jag åker dit jag ska bada och fiska och allt mest bada jag ska vara där till omnsdag förmiddag mamma ska juh till ö-sund imorrn med en kompis så jag ville inte följa jag ville vara hos farmor istället hon har juh semester izabelle kommer snart Fredag eller Lördag jag längtar Och ni vet juh Nattis Hello Kitty Jag ska lägga in en låt idag med selena gomez den heter natrully jag kanske skrev att jag lyssnade på den i vänersborg En på msn frågade mej vad jag gör när jag sitter vid datorn Svar: Facebook mina vardagsbloggar och msn och bloggen Det är vad jag gör när jag sitter vid datorn Nu är inte så många inne på facebook så det finns inget att göra Min bror störde mej han är dryg så ni bara vet det eller just det alla vet det Jag har fixat mitt hår och jag har sminkat mej alla jag känner typ tycker att jag sminkar bra morsan vill tillomed att jag ska sminka henne nån gång





Byeeeezzzzzzz


Jag har osså varit inne på mina vardagsbloggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0