cha cha bloggen

ChaCha Nu har jag kommit hem från marknaden jag har köpt en guldig ögonskugga och ett rosa nagellack Jag träffade Maja,Elias och Agnes så jag var med dom ett tag Jag har knäppt kort på framor som anna anka hon spelade juh hon jag ska lägga in den bilden imorrn och imorrn ska vi hämta våran stutsmatta och jag ska hoppa på den när den är klar och sånt men det är inte säkert att vi åker och hämtar den imorrn jagska lägga in bilder på nagellacket och ögonskuggan och lägga in imorrn osså Det var jätte roligt idag det var marknadståget det var ett par som hade borat dräkt och så var det en kille som hade en ros i arslet Hahahaha Jag åkte en sväng i backe med ett tåg Det regnade först och jag hade ingen jacka





Byeeeeeezzzzzzz



Ses imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0