cha cha bloggen

ChaCha Nu sitter jag vid mammas dator jag ska lägga in bilder imorrn jah har gjort en sminkning som kommer imorrn så ni får se I vänersborg kommer det bli så ***** roligt ska juh åka på överby och shoppa loss ye:D Jag ska inte göra så mkt imorrn kanske ska ner och bada annars ska vi kanske hälsa på farmor på hennes stuga som kallas draget då badar jag juh där med hundrana och allt om vi far dit kan jag ta kort och lägg in på bloggen senare:D Vet inte vad jag ska göra nu ska se på film på rummet nej just det jag ser på Andra Avenyn på datorn :D Avsnitt 43 till 47 dom är så ****** bra:D Jag ska lägga in bilder imorrn som bara den i vänersborg ska jag köpa en handväska och kläder,löshår,smink,smycken,skor,ringa jag ska köpa massor med smink det är typ bara det jag ska köpa mest av:D




Byeeeeeezzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0