cha cha bloggen

ChaCha Nu sitter jag på draget med farmor jag ska kanske sova här inatt osså vet inte riktigt:) har tydligen inte smileiserna här eller jag venne om dom kommer fram ska försöka men annars kommer dom in nästa inlägg:) Ska juh snart till vänersborg det jag ska göra är att shoppa shoppa bada och allt möjligt det är på lördag eller på söndag vi åker kommer någ saknar alla i rossön men det är de värt;)Vi ska juh bara vara där i en vecka;) Jag ska bada sen det kommer bli roligt jag älskar att bada vem gör inte det igentligen;) Jag har farmors dator det är ganska drygt är inte van hennes dator men den duger juhXD jag vet inte mer vad jag ska skriva jag ska typ sluta med dagens sötnos och det men inte frågestund och musikvideo det kanske kommer ibland ska göra en frågestund idag;) Musikvideon kommer imorrn och bilder kommer jag lägga in imorrn osså;)



Byeeeeeeeezzzzzz;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0