cha cha bloggen

ChaCha Nu är jag hemma ska juh lägga in bilderna en på farmor och dom andra har juh kommit hem det är skit varmt Ska till vänersborg på lördag och ska till mormor på fredag Jag ska sova shoppa pch bada och massor med annat jag längtar så mkt ralle har en kompis hos sej han ska kanske sova över vet inte riktigt men mamma är ute och gör något och Kian ligger och sover Ralle och hans kompis har cyklat till backe sitter på msn och chattar med kompisar Roligt stutsmattan kommer kanske idag jag vet inte derekt Igår fick jag en aborre hos farmor den var faktiskt inte så stor Här kommer bilderna









Farmor











Hahahah










Öhhhhhh











Molly















Moses










lastbilen













Det här var bilderna ska lägga in en låt och en frågestund

Kommentarer
Postat av: vicki

as snygg farmor du har..he he väldigt lik anna anka eller,hmmm

2010-07-07 @ 16:18:49
Postat av: vicki

vad fina ögon du har på bilden när du äter godis.kram

2010-07-07 @ 16:21:08
Postat av: Moster Helena

Snygg sminkning på kortet med godiset! hälsa mamma att hon aldrig får tapetsera om på lilltoan ;)älskar den tapeten..

2010-07-07 @ 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0