cha cha bloggen

ChaCha:D Nu har jag typ vaknat har varit inne påmina vardagsbloggar och allt jag ska bara skriva idag:D Mammas kompis malin ska komma med sina barn två tvillingar och en dotter som heter frida som är sex år:D Igår kom stutsmattan jag hoppade hela kvällen var så ***** roligt:D Jag har på mej ett par rosa shorts och en rosa betty boop tröja och jag har bara mascara och puder på mej idag:D Jag har fått finnar ******* osså:D Imorrn ska jag till mormor som ni vet vi åker typ 3 eller 4 på morgon så om vi åker klockan 3 är vi typ i vänersborg klockan 2 eller nåt:D Längtar på ***** mkt:D Jag har 310 kr till vänersborg jag ska säkert få av mormor osså hoppas jag:D Idag ska jag ta kort på stutsmattan och på mej när jag hoppar och de så jag kan lägga in på bloggen så det kommer några bilder ialf:D



Byeeezzzzz:D

Kommentarer
Postat av: vicki

nån slant till ska de nog bli innan du åker

2010-07-08 @ 22:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0