cha cha bloggen

ChaCha Nu sitter jag inne på facebook spotify bloggen och msn Har varit inne på mina vardagsbloggar jag ska inte göra så mkt pappa kommer juh hem idag ska bli skit roligt han är ledig i en vecka jag ska juh hoppa stutsmatta idag om vi får ska vi hoppa stutsmatta när izabelle kommer på natten typ 11 eller 12 men det brorpå om vi får och om belle orkar Jag hoppas det ialf Jag sitter och lyssnar på forever young på spotify med alphaville det är en av mina favorit låtar eller den är faktiskt det bästa pappa och jag är hans största fan Jag tycker att han har en så härlig röst den är gammal men fin och bra Jag kommer aldrig glömma dom ingen är inne på msn eller facebook tråkigt




Jag vet inte vad jag ska skriva mer jag ska gå in på youtube och se på AA och imorrn ska jag lägga in några avsnitt av andra avenyn och imorrn kommer det säkert bilder oxå men jag venne Det kommer bli en fnitter kväll i kväll med mej åh belle saknar henne så mkt hon ringde igår och pratade hon ville så gärna hit Det var tråkigt där uppe men det är juh förstås när jag inte är med henne








Byeeeezzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0