cha cha bloggen

ChaCha;) Nu är klockan 22:49 jag är ganska trött ska sova men vi vann idag på knatten jag gjorde ett mål det blev 5-0;) Jag ska lägga in bilderna imorrn och jag fick en I.J.F dress jag sak ta kort på den osså så ni få se hur den ser ut;) Det är byxor åh tröja;) Jag har målat naglarna osså så jag tänkte att jag ska ta kort på dom och lägga in imorrn osså;) Jag har duschat nu ser jag på Jalla Jalla som är så ***** roligt det är juh en komedi så;) Imorrn ska jag vara med en kompis ska lägga in bilder då med jag ska ta kort på oss så ni få se hur hon osså ser ut men jag vet inte änn om hon vill vara med på min blogg så jag är inte hundra men jag hoppas hon vill annars lägger jag in bilder på mej och löv och sånt;) Men när Majsan kommer och ska sova över eller vara med mej då ska jag lägga in bilder på oss hon är min best friend forewwa;) Jag sitter på msn och chattar med kompisar osså jag åt två korvar till kvälls fika Kian ligger och sover jag ska på bröllop på lördag för pappa kommer hem imorrn eller på lördag så vi åker på marknaden på söndag hoppas dom som jag vill ska vara där men jag ska osså på fjällsjömarknaden den 3-4 juli jag ska dit det kommer bli bra jag ska kanske se the poodles dom är så där men TaKiDa är bättre hoppas ni osså tycker det;) Imorrn ska jag sminka mej så då får ni se då hur jag ser ut jag ska säga hur jag gör sminkningen jag ska lägga in dagens outfit imorrn och på lördag jag ska ta kort så ni få se ;) Jag har varit inne på mina vardags bloggar så jag har läst ganska mkt jag kan skriva mina vardagsbloggar nu;)

www.kuddarnabus.blogg.se

www.anelia.blogg.se

www.kissies.se

www.bboogeygirl.blogg.se

www.thestupidgirls.blogg.se





Jag ska lägga in en bild på lördag från bröllopet på tårtan eller på maten om det är de eller tårta men jag måste gå nu;)



Pusssss;);)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis till segern !! Bra kämpat. Har just kommit hem och ska strax lägga mig och sova för jag ska jobba 2 nätter till. Du skriver jättebra i din blogg men... jag saknar . , och stora bokstävar i nya meningar ;-) Jag vet att du tycker jag är tjatig om detta men DET blir lättare att läsa din blogg då. För du vill väl ha de som läser den ? Övning ger färdighet men viktigast är ju att du SKRIVER, mitt lilla älsklingshjärta. NattiNatt och ha en bra dag med din kompis

2010-06-18 @ 07:33:02
Postat av: Cgstephen

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-06-07 @ 12:41:59
URL: http://cgstephen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0