cha cha bloggen

ChaCha;) Nu sitter jag inne i vardagsrummet och ser på mio min mio klockan är 13:05. Fotbollskorten kommer i eftermiddag kanske tre eller fyra jag vet inte men jag ska lägga in smink bilden och de, dressen osså och min outfit pappa kommer hem snart;) Jag tog kort på mitt äpple när jag hade tuggat hahhha;)


Här kommer bilderna;)




Mine naglar har inte så långa;)











Dagesn outfit;)













Dressen;)





Sminkningen (förvånad);)










Hahahhaha äpplet;)








Nu kommer pappa hem med lastbilen;)












Pussssss;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir så avundsjuk på dina ögonfransar

2010-06-21 @ 10:53:57
Postat av: nattis

Tack ska du ha om du vill kan du adda mej på msn och jag kan visa vad du ska ha för nåt så du får sona fransar jag heter på msn asså [email protected]

2010-06-21 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0