cha cha bloggen

ChaCha;) Nu sitter jag vid mammas dator jag har fått några kommentarer en stog det att den som skrev var avundsjuk på mina ögonfransar ;) Jag har en viss mascara om ni undrar;) Jag har inte skrivit idag för jag har städat hela mitt rum och sånt och jag har varit hos mina kompisar;) Imorgon ska jag försöka skriva mamma ska ta kort  på fotbollen men det är bara träning vi ska juh få friskola så imorrn ska vi stå på lizas klockan halv tolv och protestera att kommunen inte får ta våra grejer och stolarna och borden och sånt;) Jag har gjort en skylt som det står på : Ska andra barn ha mer saker än vi som bor här ;) Ganska roligt ialf en kilel skrev ta inte våra grejor och ta inte min stol ganska drygt;) Idag ska jag lägga in Dagens sötnos så ni får juh se vem det blir måste gå:(



Pussss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0