cha cha bloggen

ChaCha;) Nu är jag hemma hos mormor och morfar jag sitter vid doms dator jag sitter inne i vardagsrummet pappa, morfar,mormor och mamma sitter ute jag ka ta kort idag och imorrn för vi ska sova över men jag tog inte med mit USB så jag lägger in bilderna på söndag men om jag inte gör det så kanske jag är med pappa och åker lastbil jag fick ett par jeans t-hits av moster camilla och ett rosa coca cola glas av pappa;) Pappa ska åka ut och fiska sen jag ska fråga om jag får följa med man jag ska inte fiska för jag har inget med mej jag har juh bakat kladdkaka jag glömde ta kort på den igår så ni får se den imorrn istället eller nån annan dag ;) Jag har gått in på mina vardags bloggar och jag har bara mascara på mej för jag är bara hos mormor och morfar och jag hittade en glitter ögonskugga igår som är från någon tidning och izabelle kommer till sommaren men det är juh efter jag har kommit hem från vänersborg och när vi kommer till vänersborg ska jag sova över hos i zabelle i en dag ;) Det är skit kul att dom ska komma till oss för jag har sknat henne skit mkt jag längtar tills vänersborg för det kommer bli det roligaste träffa min moster och mina kusiner morfar har köpt en ny bil jippi och ett nytt bord och en ny soffa och en fotölj;) Jag ska lägga in dagens sötnos och dagens bloggare och en frågestund och en låt med justin bieber;)


Puss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0