cha cha bloggen

ChaCha;) Nu sitter jag inne i vardagsrummet igen hemma hos mormor och morfar Kian sitter i soffan med mamma och mormor Kian sitter och pratar med oss som bara den jag ska inte lägga in några bilder idag men imorrn blir det dagens sötnos och de jag brukar göra och en frågestund;) Ja har varit ute och fiskat med pappa jag ramlade på en sten nu är pappa och morfar ute med båten dom kommer nog snart mormor såg dom klockan är 21:10 mamma och mormor ser på tv och Kian han somnar nog snart jag ska lägga in bilder imorrn från igår och sånt jag fick inte följa med pappa och åka lastbil för han orkade inte ;) Som ni vet ska jag åka hem imorrn ganska skönt Rasmus åkte hem idag han är hemma själv han ville vara med kompisar istället för att vara här så vi var inne i rossön ett tag och hoting fick choklad av mamma osså;) Jag tror jag lägger in dagens sötnos och det ialf så ni får kommentera och titta helt enkelt ;)


Pusssss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0