cha cha bloggen

ChaCha;) Nu sitter jag inne på mammas dator jag ska lägga in dagens outfit och korterna från midsommar jag ska inte lägga in någon låt idag jag har varit och badat på vangen;) Jag ska kanske vara med min kompis emilia idag;) Jag har varit inne påmina vardagsbloggar och det jag ska inte göra så mkt idag;) Kian skriker han är så klart sur mamma har köpt glass som vi kanske ska få ikväll;) Nu kommer bilderna;)







Trött som ***







Plockat blommor åt mormor;)








Kladdkaka som jag har bakat och lite glass till;)











Dagens outfit;)










Konstig bild på mej;)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken fin Midsommarbukett !! Kladdkakan blev jag avis på oxå. Mums !! Den var säkert god. Vet ju hur gott dina kladdisar smakar =D Ha de gött mitt <3

Kramiz så länge !

2010-06-28 @ 20:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0