cha cha bloggen

ChaCha:D Nu sitter jag inne på bloggen på mitt rum det har varit åska alldeles nyss så jag har inte kunnat gå in på bloggen men nu är jag här det blev ingen sallad till frukost utan mamma ville ha varma mackor så vi tog två sånna med ost,skinka och krydda som bara mamma ville ha:D Jag är ganska trött jag har varit ute och spelat fotboll gjorde sex kickar på knät:D Mitt störst rekord jag tror jag ska se AA på youtube nu jag ska se en film ikväll som heter Percy Jackson och kampen om åskviggen den har jag inte sett mamma sa att den var bra så jag tar ett försök:D 12 eller 13 dagar kvar till vänersborg och Izabelle längtar så mkt har varit inne på mina vardagsbloggar kanske redan har skrivit de men änsen:DNär ag ska gå på överby ska jag gå in på alltså affärer HM,Kappahl,Glitter,Make up store, Maxfactor,Gina tricot,BikBok och massor med fler affärer kanjuh inte skriva alla:D Jag kan inte skriva på bloggen när jag är i vänersborg för jag har inget internet :( :( :(Men dom kommer när jag kommer hem och då får ni se på bilder på mej mina kusiner och kanske Izabelle jag ska juh lägga in recept och sånt när jag kommer hem från vänersborg och jag ska kanske få baka kladdkaka imorrn och då tar jag ett kort så ni får se den. Jag ska säga en sak man behöver inte värma kladdkaka i ungnen utam man kan osså värma i mikron men det kanske ni redan visste. :(



Pusssss

Kommentarer
Postat av: Moster Helena

Jodå, du kan va lugn, du får låna internet här...men bara om du bakar kladdkaka ;)

2010-06-29 @ 19:51:06
Postat av: vicki

o de va riktigt goda mackor oxå, inga dagobert mackor men smarriga ändå.

2010-06-29 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0