cha cha bloggen

ChaCha;) Nu är det söndag har kvar chips sen igår ska försöka äta upp dom sitter inne på msn och chattar med vissa;) Brorsan och hans kompisar ska lana hela natten typ dom ska alltså spela tv spel har inte varit me nån idag (Boring) sitter inne och kollar på kissies blogg har hittat en bild på henne som nån har ritat jag vet inte vad jag ska göra imorrn på tisdag ska jag kanske följa med pappa och åka lastbil till norge men det brorpå vad han får för lass om han kommer hem på lördag ska vi på bröllop jag har bakat kladdkaka (Yummiiii) MUMS ;) Ska se på Jalla Jalla för den är riktigt rolig;) 88 kommentarer tack ska ni ha :D Jag ska göra naglar snart jag ska lägga ut på bloggen så ska ni få se hur dom ser ut jag ska göra dom till veckan tror jag n vid dator ochsånt sitta är jag har tid jag måste juh fixa och blogga varje dag ska jag försöka göra jag ska blogga imorrn om jag hinner jag ska kanske lägga in en låt med nån osså vet inte vem änn jag ska lägga in en låt idag men som heter..... HAVE YOU EVER SEEN 
THE RAIN
:D


Pusssss:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0