cha cha bloggen

ChaCha;) Hej bloggen nu är klockan 09:38 vi ska till åsele vi far halv tio vi ska göra något med bilen mamma ska åka dit men sen frågade hon mej för hon ville ha någon med sej eftersom hon ska sitta där i 2 timmar så jag tror hon inte vill sitta där själv precis ;) Ska skriva när jag kommer hem ska på Fotbollsträning mamma ska knäppa bilder på mej så ni kan se när jag spela och tränar hon ska nog filmaosså men det är inte klart än;) Jag har gått in på masser med bloggar nu längtar tills juli för mormor,morfar och jag ska till vänersnorg men det har jag redan skrivit jag ska hälsa på min bästis (Belle) jag ska kanske sova över där i en eller två dar det kommer bli roligt hon bor inne i trollhättan. Jah och mormor ska på överby och min moster kanske jag ska in på kicks hm lindex glitter bikbok och massor med andra affärer det kommer bli roligt jag ska äta på MAX och massor med andra matställen vi ska åka och bada det kommer bli skit kul jag kommer knäppa bilder som jag ska lägga in på bloggen om ni undrar dom har en skit stor pool verkas det som ;) Jag ska kanske lägga in en låt idag med men jag är inte hundra jag ska tänka ut vilken osså det brorpå om jag hinner annars kommer den ikväll eller imorrn;)


Pusssss;)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Här går det undan ! Fin blogg, gumman =D Hoppas det gick bra i Åsele. Trodde du var ute ed pappa och åkte lastbil men han kanske inte jobbar än ? Ha en fin somarlovs vecka och jag hoppas träningen gick bra. Idag har jag badat oses och Molly så nu doftar de betydligt godare ha ha ha...

KrameliKram !

2010-06-15 @ 22:39:43
Postat av: vicki

hej vilken fin blogg du har

2010-06-16 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0