cha cha bloggen

ChaCha;) Nu har jag varit hos mammas kompis vi ska till hoting sen ska vi till mammas kompis igen ida men vi var hos en annan före haha;) Jag har varit inne på mina vardags bloggar jag ska lägga in en bild idag. På mej tror jag, jag har fått en komentar av min farmor tack för den hon hade badat hundarna så dom luktade ännu godare ha ha;) Älskar er jag ska skriva när jag kommer hem så jag ska skriva om vardagen och sånt jag har fått nya kläder och skit mkt smink jag har typ två fula lådor nu med smink gissa hur mkt;) Ska sitta hemma idag jag har raderat alla mina foton på mobilen men dom ligger inne på datorn för jag raderade dom för jag hade fullt minne så jag ska ta mer när jag kommer till vänersborg och sånt och jag ska ta kort idag med jag ska kanske lägga in ett sminktips men jag är inte hundra ännu;)


Pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0