cha cha bloggen

ChaCha;) Nu har jag gått in på min blogg igen och nu har jag fått en ny komentar av min mamma snart kommer mormor hon ska skjusa oss till hoting för mamma jag och kian ska hämta en bil i hoting;) nu ligger kian i soffan nu sitter jag vid han till helgen är det hotings marknad jag ska dit om vi ska på bröllop på lördag då åker vi på marknaden på söndag för det är osså marknad på lördag och söndag ;) Kian ligger och sparkar på mej och på datorn;) Nu hör jag på Waking up in vegas så han ska ta det lungt han  tycker om musik märkar man ;) Nu börjar han snart att gråta för jag stängde av den det är så drygt. Vi sitter och tittar på filmen percy jackson;) Ska åka nu;)


Pusssss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0