cha cha bloggen

Hej bloggen det kommer inget sminktips (SORRY) gå in på kuddarnabus.blogg.se men kan ni oxå kommentera på
min blogg ni vet att jag vill det idag har jag gjort färdigt matten (TRÅKIGT) vi spelade jungelgolf sista timmen skit (TRÅKIGT). Nu är det kväll och jag ser på i taket lyser stjärnorna igen den är ganska bra jag vill att ni ska se den och säga vad ni tycker om den om ni vill ha lite frågelekar eller vad dom hade skrivit så gå in på kuddarnabus.blogg.se eller så säg till mej så kan vi har det men jag vill att ni ska bestämmaO_o.

Imorn är det onsdag och jag ska ha prao på ica och dom som inte ska ha det ska på en cykel tur och fiska (BORING) för mej iafl jag gjorde illa foten idag på fotbollen jag gjorde en passning till Emil och då gjorde han mål (JIPPI

Pusssss O_o


KOMMER EN BILD FRÅN BIKBOK




kommentera

Kommentarer
Postat av: Farmor

Oj va paff jag blev ! Ny snygg design på bloggen ser jag =D Det är ju ett tag sedan jag kikade in här så nu har jag haft mkt att läsa, min lilla älskling =)Hoppas du tycker det är kul med praon. Nu är klockan kvart i 1 på natten så nu ska jag lägga mig. Har varit på Bingon i Rossön men vann ingenting...sur ja blev då...=(...

Kramelikram så länge !

2010-06-03 @ 00:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0