Bloggen:)

  • Bloggen:)
Hej nu har jag ätit wok det var jätte gott jag hoppas att ni tyckte att jag sjöng bra komentera om ni tkr det. Ska äta popcorn snart har varit inne på bdb jag sitter vid bloggen och msn nu sitter och skriver med en kompis. Mitt intresse är hästar crossar motor cyklar jag älskar att skriva på min blogg? Sitter å smsar med en kompis som bor i TH. Lyssnar på newkidontheblock jag minns henne den är jätte bra jag fick den av en kompis Jossa jag har två bästisar en kallas toto och en bella,bella bor i TH. Alla som älskar MODO ska komentera för dom äger. Vissa på min skola tkr om dom katt kallas MISN ganska drygtelr inte. Jag tränar med hantlar och sånt jag står i mål på bandy ska så där på vårkuppen ska bli skit kul tränar mån, ons och fre har gjort alla läxor:@ Tråkigt. Lyssna på dont matter den är jätte bra tkr om glitter tiningar.


  • Bästa Affärer:)

Jag tkr om KICKS H&M Oriflame och alla andra jag köper jätte ofta när jag är i stan tkr om att shoppa jag vill att alla som är inne på min blogg ska komentera vilka affärer dom tkr om. Komenetra om ni tkr om samma skaer som mig elr inte komentera allt jag tkr om den här de är en, Vit ögonpenna jag ska visa er.

Kyss o Smek/

Vit ögonpenna den kostar 29,50 på H&M den här är skit bra komentera är ni snäll:)

Kyss o Smek/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0