Bloggen:)

Hej bloggen jag har inte haft tid att skriva för det har varit så mkt i plugget:@ Tråkigt. Sitter inne i tvrummet och ska
se på johan falk tkr den filmen är bra jag såg på andra avenyn igår var skit bra komentera om ni tkr andra avenyn är bra!

Imorn är det fredag ska på UG kanske elr till backen med en kompis ska åka bräda kanske ska åka slalom låna av kompisen hon tar brädan.

Jag ska lägga in en Dagens låt idag vet inte vilken kommer säkert bli nån med takida ska snart gör läxan:@ Tråkigt.

Nu sitter jag inne på bdb msn och bloggen jag ska lägga in en video idag på sminktips så det blir lite blandat t.e.x Dagens låt, video, inlägg.

Kyss o Smek/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0