Så himla skönt:)))

Hej nu har jag kommit hem från skolan min farmor är här jag ska lägga in en Dagens låt idag med alla som ser min blogg vill jag ska komentera. Jag ser på en film men jag vet inte vilken pillertrillern tror jag elr nåt:)

När som helst kommer jag få ett syskon det är meningen att jag ska få ett imorn men jag vet inte kanske i april elr nåt:@

Jag sitter inne på bdb msn och bloggen jag ska gå in på you tube och ta en låt. Jag sitter i en filt för jag fryser jätte mkt. Jag sitter inne och skriver med en kompis på msn elr två.

Nu ska jag äta köttbullar och makaroner det är ganska gott jag älskar det ibland men man kan ju vilja ha god mat ibland men jag kan äta allt ändå om det inte är gott men korvstroganoff, ris kan jag inte äta jag hatar det komentera dom som inte tkr om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0