Skoter:))))))))))))))))

Hej jag har varit ute och åkt skoter med farsan och brorsan det var skit roligt mamma och pappa ska på bio snabba cash heter den.

Jag ska lägga in en Dagens låt idag och jag ska vara hemma ikl och äta glass och chips och se på en bra film nu ser jag på andra avenyn min bästa serie jag vill att dom som tkr om andra avenyn ska komentera:)

Kyss o Smek/

Mitt liv är skotrar motor cyklar hästar crossar och bdb msn bloggen! Imorn är det måndag då är det skola ska göra matten:@ Tråkigt på torsdag ska vi åka skidor på idrotten imorn är det bandy jag ska spela ska bli skit roligt.

Jag älskar att sminka jag sminkar andra och mig själv jag har jätte mkt smink det mesta köper jag på KICKS dom har jätte bra smink det är tre dagar till mamma kanske ska få en bebis jag blir storasyster ska bli jätte roligt jag bor i en liten by har bott i TH jag vill bo i TH istället för i en lite by men jag får väl leva med det jag älskar att åka snowboard i slalombacken jag åker dit med en kompis för det mesta jag är glad att jag är ung än.

Kyss o Smek/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0