Tja blogg läsare.

Hej nu har jag kommit hem från skolan sitter på bloggen och äter chips. Ska på ridskola med en kompis har gjort en dressyr bana för monia sa det. Min ridlärare jag vet inte vilken häst jag ska ha jag ska lägga in en bild på min favorit häst den heter chardonney.

Jag ska lägga in en Dagens låt idag igen sitter inne på bdb som ni alla vet tkr jag att alla som är inne på min blogg ska komentera för jag vill ha jätte fina komentarer har inte gjort fördigt matten idag på skolan:@ Tråkigt, jag har lösnaglar på mig jag har superlim på dom men två har åkt av.

Jag tkr H&Ms smink är jätte bra för dom har fina kläder jätte billigt smink och jag tkr KICKS är bra med.

Kyss o Smek/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0