cha cha bloggen

Heej bloggen elr cha cha bloggen nu är det kväll imorgon är det tisdag ska nog inte på fotbollen ska till stan istället ni måste gå in på www.kuddarnabus.blogg.se dom måste få mer blogg läsare. Och jag oxå så klart nu ser jag på i taket lyser stjärnorna om ni vet vilken film det är. Imorn är det sångträning och duo i kyrkan kl tolv. Jag vet inte riktigt vad det hette ni ska gå in på bboogeygirl.blogg.se oxå och på min vardags bloggar oxå om ni vill jag har gjort mitt sminktips nu det kommer om några dar och jag har gjort naglarna som lady gaga har på bad romance ni ska gå in på you tube och söka på bad boxmance och det är typ manga. Den är så himla rolig jag ska lägga in några bilder kläder som jag vill ha från olika affärer dom kommer från visa och jag tänker skriva vilka om ni vill köpa dom jag ska typ köpa dom jag ska till tandläkaren imorn kl 20 över nio typ men då missar jag musiken men änsen nu kommer bilderna.



Jag tror den kommer från BikBok


BikBok







H&M






BikBok




BikBOk dom här ska jag köpa och klänningen från BikBok


Kappahl


BikBok


BikBok


BikBok


BikBok



BikBok tror jag den här vill jag att kian ska få


BikBok







Pussssss._.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0