Hej

Hej bloggen idag var det skola hatar imorn är det FOTBOLLSTRÄNING gillar skippade ridskolan. Jag har typ bara gjort 10 uppgifter i matten det var lite mot vad snabbt jag brukar göra idag har jag bara slappat har ätit omelett gott
vet inte vad jag ska göra ikl? Jag ska passa Kian farmor var här idag gick ut med molly och slias ner till skolan spelade boll med två kompisar som går i trean! Imorn är det tisdag ska försöka göra färdigt matten dd. Ska sitta på bron varje rast typ med en kompis det var en dryg dag pappa är i norge jag var hos farmor igår hon fyllde år hon fyllde 52 men jag sa att hon såg ut som 31 jag längtar tills andra avenyn på onsdag jag har tittat på smygtittarna? Nu sitter jag inne på bloggen msn och bdb och bloggar ska skriva vilka.

Josefinefoxman.blogg.se

Bboogeygirl.blogg.se

Storyeveryday.blogg.se

Kuddarnabus.blogg.se

Shenie.blogg.se

Tjejernabus.blogg.se

Emmalisa.blogg.se

Mittemotpreem.blogg.se

Fridalinner.blogg.se

Shettisbus.blogg.se

Ammt.blogg.se

Fokis.se

Kissies.se

P.S: Och thestupidgirls.blogg.se och jag är inne på fler bloggar men orkar inte skriva alla vi ska bada Kian sen! P.S: KOMENTERA(=

Ingen Dagens låt idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0