Längesen:(

Hej bloggen nu är klockan 20:43 det var längesen jag bloggade nu typ en vecka sen men iafl vi ska till jamtli nu på onsdag vi ska få gå på stan och shoppa jippi jag tror jag ska sitta med en kompis på bussen och gå med vi stan jag kanske träffar emmalisa osså hon ska osså shoppa när vi ska gå in på hennes blogg emmalis.blogg.se jag var nyss inne på kuddarnabus.blogg.se dom har en cool blogg tkr jag ni vet juh vilka mina vardags bloggar ähh så ni kan juh gå in på dom jag ska försöka skriva varje dag jag spelade nyss schack med mamma jag vet inte hur det stavas men jag tror det stavas så men ni vet juh att det kommer typ några video inlägg i bland men jag ska bara skriva mkt men inga mer dagnes låt eller sånt men bilder och sånt mamma ska få ta bilder imorrn på fotbollsträningen och på matchen men jag vet inte när den blir men den blir väl snart jag tror en kompis ska följa med inte kompis men han går i 3:an han ska kanske följa med. Idag har det varit en dryg dag fick lov och hjälpa kuddarnabus från en kille:( Så jag blev alldeles svettig och sen så ramlade han med cykeln och skrubba upp armen så det började blöda och så klart så öppnade han plåstret och tiitta smart eller hur men jag saknar alla mina bloggare men nu vill jag att ni kommenterar jag ska skaffa en ny design så den kommer imorrn.

Sen på rasterna gungade jag med en kompis 5:an och 6:an var på skolresa i stockholm i onsdags till lördags dom såg E.M.D och kissies jag ska till vänersborg kanske till sommaren till min moster men mormor och morfar och då kanske ska jag få åka in till trollhättan och träffa izabelle jag längtar jag hoppas jag får följa med och då fäår jag träffa mina kusiner och dom har köpt en pool som är skit stor hopptorn och allt men jag ska inte hoppa där ifrån om jag åker dit men jag kommer bloggar imorrn osså kom ihåg att gå in på kissies.se och emmalisa.blogg.se och kommentera jag ska lägga in bilder idag me.



Pusssss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0