(OSERIÖST)

Hej nu är jag med en kompis imorrn är det torsdag ska ha historia så himla tråkigt men vi ska se på film det är juh bäst nu går min kompis i mina klacki-skor. Vi har idrott imorrn det blir fotboll jag lägtar jag åkte inte på fotbollsträningen i tisdag årkade inte men nästa gång ska jag dit jag svikte jill i tisdags hon och jag är BVF. Jag har gått in på

Kissies.se

Fokis.se

Kuddarnabus.blogg.se

Anelia.blogg.se

och min blogg så klart som ni vet vill jag att ni ska gå in på min blogg och kommentera och på dom bloggarna som jag har varit inne på idag ni ska gå in på doms bloggar, jag var i öster idag med skolan vi var på jamtli och sen gick vi på stan jag köpte slossas cigg två st om man blåser i ciggen så kommer det ut rök alltså in riktigt det var juh inte riktiga ciggarer. Och jag köpte ett par knall rosa skor på en affär ett par oäkta converse dom är shit snygg jag ska ta en bild på dom så får ni kommentera om dom är snygg elr inte jag vill ha era kommentarer. och ciggen ligger vid skorna.

Imorrn ska jag skriva osså på bloggen typ på kvl och på dagen när jag kommer hem om jag hinner på fredag ska jag på begravning då ska jag ha mina snygga skor.


Pussss<3












Kommentarer
Postat av: Anonym

shit snygg knall rosa skor

2010-05-30 @ 20:53:03
Postat av: nattis

Tacck

2010-05-30 @ 22:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0