cha cha bloggen

ChaCha:) Ni ser att smileisarna har försvunnit jag vet inte varför men det fixar sej snart:) Idag ska jag lägga in bilder och ett video klipp från igår på discot det var jätte roligt jag stannade ända till tolv det skulle nog hålla till längre men vi skulle göra en sak så jag kunde inte stanna:) Jag har nyss vaknat är riktigt trött vart typ full på två drickor:)

Det kommer ett inlägg svar på tal idag oxå:) för jag har fått 300 kommentarer på zonline:) Idag ska jag sminka mej eller det gör jag alltid men ändå ska dra ut på byn=? Imorrn ska jag vara med kudden VS frida sök på doms blogg:)

"kuddarnabus"

Kommentarer
Postat av: Farmor

Full ?!... det hoppas jag verkligen INTE men kanske nöjd efter 2 läsk ? Kul att det blev en lyckad kväll för dig, mitt <3

Kramen !!

2010-10-10 @ 17:01:01
Postat av: Anonym

alltså kuddarnabus är så jävla dålig hatar doms blogg

2010-10-14 @ 19:52:26
Postat av: Anonym

kuddarnabus är dålig

2010-10-14 @ 19:54:10
Postat av: nattis

sluta va dum mot kuddarnabus

2010-10-17 @ 18:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0