Överdrev

Jag överdrev med kommentarerna på zonline men jag fick några mail på zonline men typ fem sex stycken eler nåt men inte så mycket;) Imorgon kommer jag höra ord att jag ljög på bloggen ok om jag nog gjorde det så har inte andra med det att göra;)
Idag ska två tjejer att jag skrev kommentarerna på min blogg men det har jag absolut inte gjort jag gör inte det jag vill få egna kommentarer men drf jag har så många kommentarer är för att moa majasa maja n och hanna ok li och linn från trollhättan det var inte tydligen linn en mil från mej;) Och jag är så nöjd över det jah längtar så mycket efter moa och dom önskar dom var här nu;) Så om ni var snäll kan ni sluta anklaga mej för nåt jag inte har gjort;)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Du är INTE den första som isf ljuger och ABSOLUT inte den sista heller. Detta med kommentarer... Är det nån tävling lr ? Jag menar med att få flest ? Hur som haver när det gäller nätet älskling,så kan man ALDRIG vara anonym om man har den så ALLA kan läsa. Både du och dina vänner ska nog ta och tänka på det lte mera. Börja bli lite frustrerad av att läsa om alla sminktips, naglar och "outfits" För vem bryr sig ?? Kom på ngt eget,gumman. Jag vet vad du gillar och som kan bli din grej <3 Puss på pannan !

2010-10-19 @ 11:42:48
Postat av: moa

det gör inte så mycket

2010-10-19 @ 19:39:48
Postat av: moa

det gör inte så mycket

2010-10-19 @ 19:40:07
Postat av: majsan

gör ingenting förstod nästa det

2010-10-19 @ 19:40:46
Postat av: maja n

gör ingenting

2010-10-19 @ 19:41:18
Postat av: izabelle

älskar din blogg

2010-10-19 @ 19:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0