Videofy.me

Idag tänkte jag att jag ville tjäna pengar på min blogg videos:) Så jag ska skapa ett konto på Videofy.me:) Men jag gör juh så klart videos på yt oxå:) Så jag ska lägga in ett inlägg idag på videofy.me och berätta mer om det:)

Idag har jag haft prao på dagis det var jätte roligt lite jobbigt bara bråkade men en kille idag lite oxå:) Mamma köpte glass från bilen alldeles nyss:) Ikväll ska jag baka snickers ska kanske vara med en kompis det ska bli ganska roligt:) Sitter nu ok tittar på mina vardagsbloggar:) Ska ringa till min kompis nu:)


Kissies Bitches

Kommentarer
Postat av: Farmor

Åh så gott med Snickers !! Tycker du ska komma och baka till mig med <3 Ja, killar kan va riktigt jobbiga i den åldern men det är för att vi tjejer utvecklas lite snabbare än dom. De är forf. småkillar så man ska bara strunta i dem tills de vuxit klart =))

Ta ingen skit men stå på dig och strunta i dem när de är jobbiga. Tänk på vad jag skrivit ist <3

Kramiz så länge !

2010-10-06 @ 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0