cha cha bloggen

ChaCha Nu är klockan 19:50 har varit på plugget idag skit tråkigt men jag har gjort allt Som ni ser har ja
fått ni smilegubbar jag har lärt mej göra ett d på gitarr på på musikskola nu funny Imorrn vet jag inte vad jag ska göra på lördag kankse maja på fotbollen ska som över jag ska ringa efter åtta ikväll Hon ska nog sova hos mej på tisdag ska jag till ö-sund till tandläkaren ska vara där klockan tio dom ska se om jag behöver tandställning eller inte hoppas inte men om jag behöver och får bestämma tar jag det så jag får finare tänder




Idag har vi spelat King på rasten hihi imorrn är det frdag skit roligt jag ska kanske få pengar av pappa så jag kan gå in på lindex i ö-sund och shoppa lite när vi ska hem ska vi köra in på mcdonalds så jag kan få en hamburgare och en mjuk glass




xoxo-nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0