cha cha bloggen

ChaCha8) Nu sitter jag hemma på mitt rum som vanligt brorsan skriker8) Öhm jag tittar bara på anelia.blogg.se s blogg den är den bästa8) Jag sitter och chattar med anelia på facebook8) Jag är hennes största fan vi bor ganska nära jag bor 20 mil från henne8) Hon är så himla cool hoppas vi kommer träffas nån gång när jag åker till övik8) Öhm jag ska inte på fotboll ikväll store bror ska klippa sej och jag följer med dit istället jah vi ska nog snart äta ska lägga in ett inlägg från youtube tror jag är inte helt säker asså8) Men jag venne så ni kan juh titta in på min sida på youtube sidan heter juh ngarefelt's webcam för jag ska nog göra ett inlägg ikväll hur jag fixar mina naglar och hur jag sätter på lösnaglar8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0