cha cha bloggen

ChaCha Hej bloggen nu sitter jag hemma har nyss kommit hem har bråkat med en kille idag men det blev bra sen igen vi bli alltid vänner Idag ska vi äta vårullar yummy Sen kanske farmor kommer med min nya gitarr imorrn är det fredag sista dagen på skolan på veckan och jag ska juh på kalas ska vi dagens outfit då Ska ha en bad romance rosett jag ska lägga in den på youtube så var klara för att titta Öhm ska kanske vara me nån idag men vet ej nästa vecka ska vår lärare bort och då får vi vår rektor som fröken istället hennes foster barn ska praoa hon heter nelly det kommer bli roligt hon är jätte snäll tycker jag


xoxo nattis

Kommentarer
Postat av: Karin Andersson

Åhhh... Förlåt !! Jag glömde att kolla strängarna =( Hoppas det ordnar sig ändå ett tag. Nu är jag såååå trött. Har bakat 5 rulltårtor så jag missade IDOL. NattiNatt min lilla älskling. Syns på Lördag !

2010-09-16 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0