Chaba Tjena Hallå

Hej Hej Bloggen:) Nu har jag kommit hem från landsomberget för vi hämtade Ralle:) Öhm har varit hos Therese och ätit bullar och druckit cola:) Vet inte vad jag ska skriva:) Kian står och bankar på dörren för att han vill komma in:) Kian har gått några steg senaste dagarna det är ganska roligt men snart börjar han nog att gå:) Jag ska gör sminktips nån helg och använda puder och sånt dock har juh puderdosan gått sönder för Kian kastade den i golvet. Nu sitter jag och lyssnar på spotify alltså musik:) Jag tänker vara snäll nu och ge er lite länkar till bloggar:) Dom kommer här


evaaaah.blogg.se

mickizmood.blogg.se

sandramagdalena.blogg.se



Så och jag tackar moa och Sandra http://sandramagdalena.blogg.se för kommentarerna vill att ni kommenterar en gång till:) Men älskar er:)




Hare gött:)



698115_red_lips


Kommentarer
Postat av: moa

Var så lite så :) <3 Längtar till sommaren lova att du kommer till Göteborg.. :) <3 (L)

2011-03-22 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0